Dreaming Mom goes for Dreamteam 2017

De voorbije week was de inschrijving voor het "Dreamteam 2017" van het tijdschrift Runner's World het hoofdonderwerp in ons gezin. Tegen gisteren moest er immers een filmpje van maximum 42 seconden ingestuurd worden met daarin je motivatie voor je kandidatuur. Ik denk dat iedereen, die ook maar een beetje met lopen begaan is en ooit een marathon of een nieuw PR wil lopen op de marathon, het natuurlijk top zou vinden om voor dit dreamteam geselecteerd te worden. Je krijgt immers niet iedere dag de mogelijkheid om professioneel en individueel begeleid te worden naar je volgende marathon. Reken daar nog eens de toplocatie als Rotterdam bij en je kan je wel inbeelden dat de inschrijvingen ieder jaar groter zijn het aanbod. Maar wie niet waagt, niet wint natuurlijk, en dus heb ik dit jaar ook maar eens poging gedaan met onderstaand filmpje:



Dreaming Mom heeft de afgelopen dagen dus weer volop gedroomd van een nieuwe uitdaging en hoopt hiermee de marathon binnen de 4 uur te kunnen uitlopen in Rotterdam. Zoals ik hier al in een eerder berichtje postte, zou ik hiermee dus ook op de marathonranglijst met de snelste marathonlopers van Nederland en Belgiƫ komen en kan ik dus een item op mijn droomlijst (#bucketlist) afvinken. Hiermee zou ook een mogelijke selectie voor de Boston marathon weer een stapje dichterbij komen. Daarvoor moet je immers 3u45 lopen op de marathon, dus misschien dat ik dit dan wel haal in 2018.
Ik droom nog lekker verder tot volgende week vrijdag, 11 november. Dan worden immers de gelukkige winnaars bekend gemaakt en moet ik ofwel mijn droom in mijn eentje verder zetten of kan ik het delen met het DreamTeam!