Lopen onder fietsbegeleiding van kabouter Kwebbel

Eindelijk is het zover, ik kan mijn 2 favoriete bezigheden combineren: lopen en samen zijn met Lotte! Na een hele zomer oefenen in het fietsen op 2 wieltjes, had ons madammeke vandaag eindelijk eens goesting om met mama mee te fietsen. We hebben ons "toerke" al verschillende keren gedaan, wij (lees manlief en ik) al wandelend en Lotte stukje fietsen stukje wachten stukje fietsen... Ik had me al de hele dag zitten afvragen hoe ik mijn training zou kunnen doen vanavond, want de oudste ging naar de film en manlief moest zelf ook 2 uren trainen. Maar gelukkig zag Lotte het zitten om mee te fietsen, 2 toerkes van 3,3 km hebben we kunnen doen, onder vrolijk gekwebbel van Lotte. Een leuke afsluiter van een warme zonnedag en zeker voor herhaling vatbaar!