Circusgeheimen ontrafeld











Vanaf nu kent het circus geen geheimen meer voor Lotte! Mijn kleine meid heeft zich de voorbije week tijdens het zomerkamp ontpopt tot een ware circusartieste. Zelfs Nila Hoop, die de kindjes ongelooflijk goed begeleidde en entertainde samen met enkele andere artiesten van Circus Woesh, kon er niet genoeg van krijgen om haar kunstjes aan te leren. Ik heb Lotte nog nooit zo enthousiast gekend, elke ochtend is ze al zingend naar het circuskamp vertrokken. En na dag 1 verkondigde ze luid "Goed gekozen hoor mama, dit is echt een superkamp!" 's Avonds voor het slapengaan ratelde ze aan één stuk door over haar belevenissen en probeerde ze de kunstjes voor te tonen. En zoals de traditie het voorziet, konden we op vrijdagnamiddag dan eindelijk naar de grote circusshow gaan kijken, samen met grote zus, oma, neefje en nichtje. Mijn verbazing was groot toen Lotte toch enkele mooie kunstjes mocht tonen voor het grote publiek. Wat ben ik fier op mijn kleine circusmeid! Op mijn bucket list staat alvast de eerstvolgende circusshow in de stad genoteerd!!!