Mijn Susan hemdjurk - Fibre Mood


Ik was meteen verkocht voor de Susan hemdjurk in de derde editie van Fibre Mood. Tot voor kort naaide ik enkel simpele kledingstukken, maar een naaiworkshop bij The Sewing Loft heeft mijn naaivaardigheden naar een ander niveau getild. Een mens heeft al eens een duwtje in de rug nodig om zijn grenzen te durven verleggen. En ik heb vooral ook onthouden: het hoeft niet perfect te zijn! De foutjes die jij ziet, worden vaak niet eens door anderen opgemerkt. "Let it go" dus en "follow your dreams"!


Het stofje shopte ik tijdens de krokusvakantie bij Soldeur in Kortrijk, ook wel gekend als de webshop Wild van Stof. Ik had toen al een luchtig jurkje in gedachten en dit stofje past perfect voor deze hemdjurk.


De werkbeschrijving van Fibremood is altijd heel duidelijk en het jurkje zat dan ook redelijk snel in elkaar.


Aangezien ik niet zo groot ben, verkortte ik de hemdjurk met 15 cm. 


Deze versie is heel luchtig om te dragen in het tussenseizoen en heerlijk om in de stad mee te flaneren.

Patroon: Susan hemdjurk van Fibremood
Stof: Wild van Stof (Soldeur in Kortrijk)