Twinning is winning


Hoe ouder Lotte wordt, hoe leuker ze het vindt als haar outfit afgestemd is op de mijne. Gaan we naar een feestje, dan komt ze steevast eens piepen of ik een kleedje of een broek zal dragen. Meisjes hé...



Dus toen ik deze zomer nog een stukje viscose tricot over had van mijn kaki Natankleedje, wist ik direct wat me te doen stond. En geef toe, aan zo'n schattige puppy oogjes kan niemand weerstaan, toch?


Ik hackte het welbekende Candy jurk patroontje van La Maison Victor: de ronde hals werd getransformeerd naar een V'tje, de mouwtjes kregen een glitterboord en de tunnel naaide ik bovenop de jurk vast, net zoals dit bij de Natan jurk van Veritas gedaan wordt.


"Mama, wil je alsjeblieft je groen jurkje aandoen, dan trek ik ook het mijne aan", heeft hier al dikwijls door de slaapkamers gegalmd. Ik had het nooit verwacht, maar zo'n matching outfits staan echt wel leuk!!



Stof: viscose tricot kaki van de Stoffenstraat
Glitterboord: Veritas
Patroon: Natan Jurk uit naaimagazine nr. 14 van Veritas en de Candy jurk van La Maison Victor